Άσκηση και διατήρηση μυϊκής μάζας στην περιεμμηνόπαυση – Επιστήμη & Ζωή – Ειδήσεις


Μεγάλη έρευνα σε γυναίκες μέσης ηλικίας, δείχνει ότι μυοσκελετικές αλλαγές που συνδέονται με την ηλικία είναι μέρος της καθημερινότητας των γυναικών στα 50.

Στο διάστημα αυτό γίνεται η μετάβαση από την περιεμμηνόπαυση στην εμμηνόπαυση και η παραγωγή οιστρογόνων σταματά.

Η απώλεια των οιστρογόνων έχει επίδραση στους μυς και οδηγεί σε πτώση της μυϊκής μάζας. Η σωματική δραστηριότητα σε όλες της τις μορφές μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει να διατηρηθεί η μυϊκή μάζα στη μέση ηλικία.

Στην έρευνα, μετρήθηκε το μυϊκό μέγεθος στην περιεμμηνόπαυση και μετά την εμμηνόπαυση.

Ο χρόνος που χρειάζεται μια γυναίκα να περάσει στην εμμηνόπαυση είναι μοναδικός και στην παρούσα έρευνα ποίκιλε, από λιγότερο από 6 μήνες σε περισσότερο από 3 χρόνια.

Κατά τη διάρκεια αυτή, η μείωση της μυϊκής μάζας ήταν κατά μέσον όρο 1%.

Η σωματική δραστηριότητα φάνηκε να συνδέεται θετικά με τη διατήρηση της μυϊκής μάζας κατά τη μετάβαση στην εμμηνόπαυση. Γυναίκες που ήταν πιο δραστηριότητες είχαν περισσότερη μυϊκή μάζα πριν και μετά την εμμηνόπαυση σεσύγκριση με τις λιγότερο δραστήριες.

Φαίνεται πως, αν και η εμμηνόπαυση μειώνει τη μυϊκή μάζα, η σωματική δραστηριότητα στη μέση ηλικία μπορεί να βοηθήσει τις γυναίκες να επιβραδύνουν την αλλαγή.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Gerontology Research Center και το Faculty of Sport and Health Sciences,

 

Σύνδεσμοι διαφημιζομένων





Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο