Δήμος Οιχαλίας: Διαμαρτυρία για το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων



Τη διαμαρτυρία του εκφράζει ο Δήμος Οιχαλίας, γιατί το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στον Μελιγαλά θα παραμείνει κλειστό, και απαιτεί “άμεσα την οριστική λύση, που σημαίνει την καθημερινή λειτουργία του ΓΕΦ και τη διεύρυνση των αρμοδιοτήτων του”.

Ο Δήμος Οιχαλίας παρατηρεί πως “με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε ότι για άλλη μια φορά το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στον Μελιγαλά θα παραμείνει κλειστό, λόγω αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών της ΔΟΥ Καλαμάτας, και μάλιστα μετά από σχετική ανακοίνωση στην είσοδο του γραφείου. Προφανώς ήταν η απάντηση της ΔΟΥ Καλαμάτας στο από 11-6-2020 έγγραφό μας, με το οποίο αιτηθήκαμε το αυτονόητο! Να λειτουργήσει και πάλι το ΓΕΦ, διότι λόγω της πανδημίας υπολειτουργούσε και για μεγάλο χρονικό διάστημα ήταν κλειστό. Η απάντηση στο αίτημά μας ήταν η καθολική απαξίωση του Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στον Μελιγαλά με μόνη ενημέρωση μια απλή ανακοίνωση στην είσοδο του γραφείου. Και σχολιάζει πως οι αρμόδιοι της ΔΟΥ Καλαμάτας “όχι μόνο δεν δίνουν την αρμόζουσα σημασία στο ΓΕΦ Μελιγαλά, αλλά απεναντίας εφαρμόζουν το ‘αποφασίζουμε και διατάσσουμε’ και δεν ενημερώνουν ούτε στοιχειωδώς τους πολίτες για τις ενέργειές τους”.

Για την ταλαιπωρία του κόσμου, ο δήμος αναφέρει ότι “οι πολίτες ξεκινούν από την κοινότητά τους και έρχονται να εξυπηρετηθούν, χωρίς να γνωρίζουν ότι είναι κλειστό, και επιστρέφουν πίσω. Για να μετακινηθεί ένας δημότης στην Καλαμάτα, προκειμένου να εξυπηρετηθεί από τη ΔΟΥ, χρειάζεται να διανύσει σε πολλές περιπτώσεις περίπου 200 χιλιόμετρα και με δεδομένη την ελλιπή συγκοινωνιακή σύνδεση, υφίσταται μεγάλη ταλαιπωρία και αναγκάζεται να επιβαρυνθεί με δυσβάσταχτο κόστος. Οι κάτοικοι του Δήμου Οιχαλίας, οι οποίοι ας σημειωθεί ότι ανήκουν στα ασθενέστερα οικονομικά στρώματα, αφού ο πληθυσμός του δήμου μας είναι κατ’ εξοχήν αγροτικός και μεγάλης ηλικίας, πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα με τους κατοίκους των άλλων δήμων του νομού, δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας και δεν πρέπει να απαξιώνονται και να ταλαιπωρούνται από τη διοίκηση”.

Ο δήμος σημειώνει ότι “το ΓΕΦ Μελιγαλά ήδη λειτουργεί δύο φορές την εβδομάδα με έναν υπάλληλο. Και τα υπόλοιπα ΓΕΦ του Νομού Μεσσηνίας λειτουργούν σε καθημερινή βάση και με διπλάσιο έως τετραπλάσιο προσωπικό από αυτό του Μελιγαλά”.

Επίσης, ρωτάει τους αρμόδιους της ΔΟΥ Καλαμάτας: “Οι υπηρεσιακές ανάγκες της ΔΟΥ, γιατί καλύπτονται μόνο από το γραφείο του Μελιγαλά και όχι από τα άλλα ΓΕΦ; Μήπως έχετε κατατάξει τους κατοίκους του Δήμου Οιχαλίας σε πολίτες κατώτερης κατηγορίας και δεν χρειάζονται την εξυπηρέτηση για φορολογικά θέματα;”. Και διευκρινίζει πως “δεν θα υιοθετήσουμε καμία πρόσκαιρη απάντηση του τύπου ότι υπάρχουν ανάγκες και για λίγο καιρό θα γίνει αυτό”.





Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο