Διαφωνία Κοσμόπουλου για πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Καλαμάτας



Τη διαφωνία του για τον ανασχεδιασμό στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Καλαμάτας για το 2020, που ψήφισαν μόνες τους οι παρατάξεις της δημοτικής αρχής στο Δημοτικό Συμβούλιο, εκφράζει ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Βασίλης Κοσμόπουλος.

Σε ανακοίνωσή του επικρίνει τη δημοτική αρχή ότι αντιμετωπίζει την υπόθεση της τουριστικής προβολής του δήμου “πρόχειρα και αποσπασματικά, με γνώμονα τη δυνατότητα που υπάρχει να γίνονται απ’ ευθείας αναθέσεις”.
Στην ανακοίνωση ο Β. Κοσμόπουλος σημειώνει: “Οσον αφορά τώρα το θέμα 4 της ημερήσιας διάταξης που αναφέρεται στον «Ανασχεδιασμό στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Καλαμάτας για το 2020», έχοντας επικροτήσει την ύπαρξη αντιδημάρχου υπεύθυνου για τον τουρισμό και υπερψηφίσει το αρχικό πρόγραμμα τουριστικής προβολής, έχουμε να δηλώσουμε τα εξής:
Ενώ από τις 31/1/2020, όταν η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το πρόγραμμα έλαβε τη σύμφωνη γνώμη από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και μέχρι την εμφάνιση της επιδημίας του κορονοϊού τον Μάρτιο, δεν υπέπεσε στην αντίληψή μας κάποια δράση για την προώθηση του προγράμματος και ενώ θα περιμέναμε τα όποια χρήματα θα εξοικονομούνταν τόσο από τη μείωση της συμμετοχής του δήμου σε εκθέσεις, όσο και από τη μη διοργάνωση εκδηλώσεων για την προβολή της πόλης (υποέργα 3, 4) να ενίσχυαν τα δύο βασικά υποέργα του προγράμματος που αναφέρονται στον στρατηγικό σχεδιασμό (υποέργο 1) και στην ανάπτυξη και εφαρμογή συστήματος τουριστικής ταυτότητας για τον προορισμό Καλαμάτα (brand name), είδαμε με έκπληξη τα δύο αυτά υποέργα να αποδυναμώνονται ως προς τον προϋπολογισμό τους (από 30.000 γίνεται 20.000 ευρώ), ενώ το αντικείμενό τους παραμένει το ίδιο. Ταυτόχρονα τα χρήματα τα οποία εξοικονομούνται από αυτές τις περικοπές κατευθύνονται σε νέα υποέργα, τα οποία είτε θα μπορούσαν να ενταχθούν στα υπάρχοντα υποέργα 1, 2, είτε είναι αμφιβόλου αποτελεσματικότητας. Κατ’ αυτόν τον τρόπο όλα τα υποέργα έχουν προϋπολογισμό μικρότερο από τα 20.000 ευρώ και κατά συνέπεια δύναται για αυτά να γίνουν απ’ ευθείας αναθέσεις. Η υπόθεση της τουριστικής προβολής του δήμου μας είναι πολύ σοβαρή για να αντιμετωπίζεται πρόχειρα και αποσπασματικά, με γνώμονα τη δυνατότητα που υπάρχει να γίνονται απ’ ευθείας αναθέσεις”.





Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο