Επιταχύνονται οι επενδύσεις στο eshop της My Market | Επιχειρήσεις



Η Μetro AEBE απέκτησε και το τελευταίο 30% από τους αδελφούς Ζήβα, ιδρυτές του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ.

Επίσπευση των επενδύσεων για την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού της καταστήματος επέφερε ο κορωνοϊός στη METRO AEBE, συμφερόντων Παντελιάδη, που στη λιανική δραστηριοποιείται μέσω της αλυσίδας σούπερ μάρκετ My Market.

Επιπλέον, το ηλεκτρονικό κατάστημα, του οποίου οι πελάτες πενταπλασιάστηκαν σε σύγκριση με την προ COVID-19 περίοδο, πέρασε εξ ολοκλήρου στη ΜΕTRO AEBE, η οποία απέκτησε και το τελευταίο 30% από τους αδελφούς Ζήβα, ιδρυτές του εν λόγω ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ, οι οποίοι θα αποχωρήσουν και από τη διοίκηση.

Οι αδερφοί Ζήβα είχαν δημιουργήσει το 2013 το ηλεκτρονικό κατάστημα welovesupermarket.gr και τον Φεβρουάριο του 2017 ξεκίνησαν συνεργασία με τη METRO. Τον Οκτώβριο του 2018 η τελευταία απέκτησε πλειοψηφικό πακέτο του ηλεκτρονικού καταστήματος των αδελφών Ζήβα και αυτό μετονομάστηκε σε eshop.mymarket.gr με το σήμα welovesupermarket.gr  να μην υφίσταται από τότε.

Η πανδημία του κορωνοϊού και η εκρηκτική αύξηση των πωλήσεων από τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ οδήγησε τη ΜΕΤRO σε επενδύσεις και νέες υπηρεσίες στη διάρκεια του lockdown, προκειμένου να ανταποκριθεί στον πολλαπλασιασμό των παραγγελιών,  ενώ σχεδιάζει και νέες κινήσεις για την αναβάθμιση του eshop της. Οι κινήσεις αυτές περιλαμβάνουν τα εξής:

– Αύξηση κωδικολογίου ξηρού φορτίου σε όσες περιοχές δεν εξυπηρετούνται από φυσικά καταστήματα, δίνοντας την ευκαιρία σε πελάτες που διαμένουν ακόμη στα πιο απομακρυσμένα σημεία να έχουν περισσότερες επιλογές.

– Εμπλουτισμό του κωδικολογίου και μεγαλύτερη ευελιξία στην ικανοποίηση τοπικών προτιμήσεων των πελατών.

– Προσθήκη ειδών που δεν αποτελούν την «κλασική» γκάμα σούπερ μάρκετ.

– Μεγαλύτερη αξιοποίηση καταστημάτων My Μarket με εξάπλωση της διανομής στο σπίτι, αλλά και με την υπηρεσία παραλαβής από κατάστημα σε όσες περιοχές διαθέτουν καταστήματα My Μarket.

– Πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που απολαμβάνουν οι πελάτες των φυσικών καταστημάτων, όπως πληρωμές λογαριασμών τρίτων (ηλεκτρικό ρεύμα, τηλεπικοινωνίες κ.ά.)

– Βελτίωση αγοραστικής εμπειρίας με προσωποποιημένες προσφορές και οφέλη ανάλογα με τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

– Βελτίωση της πλοήγησης στο ηλεκτρονικό κατάστημα και ανανέωση κατηγοριοποιήσεων για ευκολότερη και απλούστερη αναζήτηση προϊόντων.

– Εμπλουτισμό κωδικών και περιεχομένου σε κατηγορίες που βελτιώνουν τη διατροφή.

– Αξιοποίηση των συνεργασιών της εταιρείας με τους προμηθευτές της προς όφελος των καταναλωτών της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δύο από τις υπηρεσίες που καθιέρωσε η METRO εν μέσω πανδημίας ήταν η υπηρεσία «My click & Pick», όπου ο πελάτης εκτελεί ηλεκτρονικά την παραγγελία του, πληρώνει με κάρτα από το eshop και παραλαμβάνει τα ψώνια του από φυσικό κατάστημα, την ώρα και την ημέρα που επιθυμεί.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί κάποιος να παραλάβει τα ψώνια του πολύ πιο σύντομα, την ώρα ακριβώς που τον εξυπηρετεί, ενώ παράλληλα έχει τη δυνατότητα να αγοράσει τα ψώνια και για λογαριασμό κάποιου άλλου που θα τα παραλάβει χωρίς να πληρώσει. Π.χ. φοιτητές σε άλλη πόλη ή ηλικιωμένοι γονείς.

Επίσης, το ηλεκτρονικό κατάστημα δίνει τη δυνατότητα φωνητικής αναζήτησης των προϊόντων. 





Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο