Η ηλεκτρονική έκδοση της Καθημερινής στο διαδίκτυο


Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης, πρόεδρος και ιδρυτής της SWOT, μιλάει για το στοίχημα της επανεκκίνησης.

Οι εβδομάδες του lockdown επέτρεψαν στον κλάδο της φιλοξενίας να προετοιμαστεί ώστε η έναρξη της σεζόν να βρει τους επαγγελματίες του τουρισμού περισσότερο έτοιμους από ποτέ. Για την εταιρεία hotel management SWOT, πιστοποιημένο συνεργάτη των Marriott International, Accor, ΙΗG, Radisson Hotel Group και Nikki Beach Hotels & Resorts, η νέα τουριστική περίοδος έρχεται με στρατηγικές συνεργασίες, διευρυμένη εφαρμογή των ψηφιακών υπηρεσιών και πιο στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ.

Τι σημαίνει για μια εταιρεία όπως η SWOT η έναρξη της σεζόν τη δεδομένη χρονική συγκυρία;  

H διαχείριση ξενοδοχείων δεν διαφοροποιείται ποτέ σε ό,τι αφορά τη βασική λειτουργία κάθε μονάδας. Αξιοποιήσαμε όλο αυτό το διάστημα για να αναδιαμορφώσουμε το πλάνο λειτουργίας καθώς και το πλάνο προώθησης της καθεμίας, ώστε η επόμενη ημέρα να μας βρει έτοιμους. Η επανεκκίνηση γίνεται με γνώμονα τη βιωσιμότητα, την ασφάλεια εργαζομένων και επισκεπτών, αλλά κυρίως τη διατήρηση της ποιότητας των υπηρεσιών. Η ομάδα της SWOT στέκεται δίπλα στους ξενοδόχους με ευελιξία και επαγγελματισμό, μαζί συνεχίζουμε να προσφέρουμε μια ταξιδιωτική εμπειρία υψηλής ποιότητας.

Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση;

Εκτός της ασφαλούς επανεκκίνησης της λειτουργίας των ξενοδοχείων, είναι η ταχεία επιστροφή στην αγορά με ένα πλάνο στοχευμένων και καινοτόμων ενεργειών. Προχωρήσαμε σε στρατηγική συνεργασία με την Globe One Digital, που εξειδικεύεται στο Digital Travel Marketing, ώστε να προσφέρουμε τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του τουρισμού να εδραιώσουν τη θέση τους και να αυξήσουν την κερδοφορία τους.

Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας σωστά τις τελευταίες τεχνολογίες digital marketing για την επαφή με τους δυνητικούς ταξιδιώτες, με έναν τρόπο πιο προσωπικό και οικονομικά αποδοτικότερο. Είναι πλέον αποδεδειγμένο ότι για την αποτελεσματικότερη προώθηση ενός ξενοδοχείου απαιτείται ισχυρή ψηφιακή παρουσία και στοχευμένο μάρκετινγκ.

Τι περιμένετε σαν πελάτης ξενοδοχείου να δείτε στη μετά COVID-19 εποχή; Και πώς θα το διασφαλίσετε ως επαγγελματίες του τουρισμού;

Το «κάτι παραπάνω», το «extra mile» όπως λένε, είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά. Βεβαίως είναι σημαντικό να τηρούνται όλοι οι κανόνες υγιεινής, αλλά αυτό που εγώ θα αναζητήσω είναι η διάθεση για εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και ευελιξία, για τη διατήρηση μιας μοναδικής εμπειρίας φιλοξενίας. Αντίστοιχα, κάθε ξενοδοχείο που διαχειριζόμαστε καλείται να αντεπεξέλθει στις καινούργιες ανάγκες, μέσω της ολοκληρωμένης και λεπτομερούς ενημέρωσης των ταξιδιωτών, καθώς και τη μεθοδική εκπαίδευση του προσωπικού για πλήρη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών.

Ποιες είναι οι δικές σας signature διαδικασίες;

Η SWOT έχει δημιουργήσει ένα εγχειρίδιο λειτουργίας σε συνθήκες περιόδου COVID-19, προσαρμοσμένο στις προδιαγραφές του κάθε ξενοδοχείου, καλύπτοντας το σύνολο των τμημάτων και εξασφαλίζοντας την άρτια λειτουργία τους. Καθιερώνουμε νέες τεχνολογικές και φιλικές προς το περιβάλλον καινοτομίες, όπως η προσθήκη συστήματος QR Code αντί για τις κλασικές κάρτες μενού, αλλά και mobile check-in/check-out διαδικασίες, αναβαθμίζοντας την εμπειρία του επισκέπτη. Τα στελέχη της εταιρείας μας, οι διευθυντές των ξενοδοχείων και το καλά εκπαιδευμένο προσωπικό τους εγγυώνται την απόλυτη εφαρμογή των πρωτοκόλλων.

Τι προβλέπετε ότι θα φέρει αυτή η σεζόν στην ελληνική φιλοξενία;

Είναι μια χρονιά στην οποία καλούμαστε να δείξουμε υπευθυνότητα και προσαρμοστικότητα, σε ένα ιδιόμορφο τουριστικό περιβάλλον, με μειωμένες πληρότητες και έσοδα. Όμως, από το 2021 θα ξεκινήσει μια συνεχής αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού, η οποία θα μας οδηγήσει στα επίπεδα που αξίζει να φτάσουν τόσο η Ελλάδα όσο και οι επαγγελματίες του κλάδου.





Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο