Η «μόδα» του Black Lives Matter και η εκδοτική βιομηχανία



Την υποκρισία μεγάλων εκδοτικών οίκων που σπεύδουν να υποστηρίξουν τα αιτήματα των κοινοτήτων των μαύρων μετά τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ, όμως εδώ και χρόνια δεν έχουν κάνει όσα θα μπορούσαν για να στηρίξουν τις φωνές των μαύρων, στηλιτεύει με άρθρο της στην εφημερίδα Guardian η συγγραφέας Magdalene Abraha.

Επικαλούμενη επίσημα δημοσιευμένα στοιχεία, η Abraha σημειώνει ότι μόνο το 6% των συγγραφέων που εκδίδουν τα βιβλία τους στη Μεγάλη Βρετανία είναι μη λευκοί, ενώ μόνο το 13% των εργαζομένων στην εκδοτική βιομηχανία της χώρας είναι μη λευκοί. Επιπλέον, σύμφωνα με μία μελέτη του 2019, μόλις το 7% των παιδικών βιβλίων περιλαμβάνουν κάποιον μη λευκό χαρακτήρα.

«Αν και είναι θετικό το ότι οι πωλήσεις αντιρατσιστικών βιβλίων εκτοξεύονται και οι ατζέντηδες ζητούν περισσότερα βιβλία από μαύρους συγγραφείς, πρέπει να θυμόμαστε ότι αυτό έγινε μετά την απάνθρωπη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ. Είναι τρομερά λυπηρό ότι μόνο μετά τον θάνατο ενός μαύρου άντρα είδαμε αυτή την παγκόσμια εκδήλωση υποστήριξης σε ένα κίνημα που υπάρχει εδώ και τόσο καιρό», τονίζει μεταξύ άλλων, καταλήγοντας: «Πέρα από τα λόγια αλληλεγγύης, η εκδοτική βιομηχανία πρέπει να εγγυηθεί ότι αυτή η υποστήριξη προς τις μαύρες φωνές θα διατηρηθεί – ακόμα και αφού η τωρινή μόδα υπέρ του κινήματος Black Lives Matter ξεθωριάσει».

 





Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο