Καλαμάτα: Ανησυχία Αθανασόπουλου για το “Χιλιόμετρο” (βίντεο)



Το “χιλιόμετρο”, ο μεγάλος λιμενοβραχίονας που προστατεύει το λιμάνι της Καλαμάτας, κινδυνεύει να κοπεί στη μέση, καθώς η θάλασσα έχει πάρει τα βράχια, ενώ έχει υποστεί καθιζήσεις σε διάφορα σημεία.

Τον σοβαρό αυτό κίνδυνο σημείωσε χθες ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κώστας Αθανασόπουλος, στον απολογισμό του για τη συμπλήρωση ενός χρόνου της δημοτικής αρχής. Επεσήμανε ότι υπάρχει κίνδυνος πέτρες από τον λιμενοβραχίονα να μπουν στο λιμάνι και να φράξει. Ενημέρωσε ότι για το πρόβλημα έχει κάνει αυτοψία η μελετήτρια – λιμενολόγος Μαριλένα Φράγκου και παρατήρησε πως πρέπει να γίνει άμεσα μελέτη και ότι για τη σύνταξή της θα απευθυνθούν στο υπουργείο Ναυτιλίας και την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Για το πάρκινγκ – νεκροταφείο κατασχεμένων σκαφών στη δυτική πλευρά της χερσαίας ζώνης του λιμανιού, απαντώντας σε ερώτησή μας είπε ότι έχει ασκήσει πολλές πιέσεις στις αρμόδιες υπηρεσίες στην Πάτρα και την Αθήνα και δήλωσε πως θα εξαναγκαστεί να κάνει αυτοδικία, να διαλύσει τα σκάφη, όπως διέλυσε τα λυόμενα.

Ο κ. Αθανασόπουλος παρατήρησε ότι για την ανάπτυξη του λιμανιού πρέπει να αξιοποιηθεί το μάστερ πλαν, προϋπολογισμού 41 εκ. ευρώ, για το οποίο εκτίμησε πως θα ολοκληρωθεί σε 8 μήνες έως 1 χρόνο. Χαρακτήρισε το λιμάνι το μπουμπούκι, το καλύτερο μέρος της πόλης.

Μιλώντας για άλλα ζητήματα του λιμανιού και της παραλιακής ζώνης, είπε ότι το ζήτημα με το ρεύμα και το νερό στα πλοιάρια, στους ερασιτέχνες κι επαγγελματίες ψαράδες, θα λυθεί με τη δημοπράτηση του έργου 60.000 ευρώ, που θα γίνει σύντομα.

Για το πρόβλημα στον ανατολικό μόλο με τον φωτισμό ανέφερε ότι έχει γίνει μελέτη και αναμένεται να δημοπρατηθεί.

Εκανε λόγο για κέντρο ακολασίας από Ρομά που στρατοπεδεύουν στην παραλία, που κάνουν διακίνηση και δεν πουλάνε σκόρδα, χωρίς ωστόσο να δώσει διευκρινίσεις.

Για τις οφειλές επαγγελματιών είπε ότι οι οφειλές και οι εκκρεμότητες είναι γενικό φαινόμενο σε μια κρίση και αφού ενημέρωσε πως ήρθε ένας επαγγελματίας και του ανέφερε ότι κλείνει το μαγαζί του, δήλωσε πως “θα ρυθμίσουμε τις οφειλές στα πλαίσια των νόμων, θα είμαστε δίπλα τους”.

Επίσης, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου υπενθύμισε ότι το 2022 τελειώνει η σύμβαση για τη μαρίνα και έκανε λόγο για αξιοποίηση της περιοχής και για την ανάγκη να αντιμετωπιστεί ο ανταγωνισμός από άλλες περιοχές, μειονεκτικές σε σχέση με την Καλαμάτα.

Γ.Σ.





Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο