Ο διαδικτυακός «σύμβουλος» για θέματα σχετικά με τον κορονοϊό


Ένας νέος ψηφιακός «σύμβουλος» για θέματα σχετικά με τη νόσο Covid-19 και τον sars-cov-2 βοηθά τους πολίτες της Ευρώπης και της Κεντρικής Ασίας να ενημερωθούν για ζητήματα σχετικά με την πανδημία του κορονοϊού.

Το διαδικτυακό «μποτ» HealthBuddy είναι στην ουσία μια πλατφόρμα υποβολής ερωτήσεων, οι οποίες μπορούν να απαντηθούν άμεσα χάρη σε ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης. Πρόκειται για τεχνολογική πρωτοβουλία που ανατήχθηκε από το Περιφερειακό Γραφείο της UNICEF για την Ευρώπη και την Κεντρική Ασία και το Περιφερειακό Γραφείο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για την Ευρώπη, με κύριο στόχο την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και τον περιορισμό της διασποράς των ψευδών ειδήσεων, γύρω από θέματα που αφορούν τον νέο κορονοϊό.

Λαμβάνοντας έγκυρη πληροφόρηση από ειδικούς, όσοι χρησιμοποιούν τον HealthBuddy μπορούν να πληκτρολογούν ερωτήσεις-απορίες για ό,τι αφορά τον sars-cov-2 (επικινδυνότητα, μέτρα πρόληψης, στατιστικά στοιχεία κλπ.) παίρνοντας άμεσα απαντήσεις. Επίσης μπορούν να διαβάζουν χρήσιμες πληροφορίες, διαλέγοντας κάποιες από τις προεπιλεγμένες ερωτήσεις-απαντήσεις που εμπεριέχονται στην πλατφόρμα.

Ο εν λόγω πρωτοποριακός ψηφιακός «σύμβουλος» σχεδιάστηκε έτσι ώστε να «καταλαβαίνει» διάφορες γλώσσες (αγγλικά, ισπανικά, ελληνικά, πορτογαλικά, ιταλικά, ρωσικά κ.α.) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε ενδιαφερόμενο (πολίτες που αναζητούν ενημέρωση, εργαζόμενους σε δομές υγείας κ.α.).

Οι αρμόδιοι του ΠΟΥ και της UNICEF έχουν  την ευθύνη για τη διασφάλιση της εγκυρότητας των πληροφοριών που παρέχονται από την πλατφόρμα. Εκτός από το να λαμβάνουν πληροφόρηση, μέσω της συγκεκριμένης τεχνολογίας, οι χρήστες του HealthBuddy μπορούν να καταγελούν επίσης, μέσω αυτού, περιπτώσεις παραπληροφόρησης σχετικά με τον κορονϊό και την πανδημία της νόσου Covid-19.

Επισκεφτείτε εδώ τον διαδικτυακό «σύμβουλο» HealthBuddy.


Πηγή: ΕΡΤ

Φωτογραφία: healthbuddy.info

Μοιράσου το άρθρο:



Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο