Στο Συμβούλιο της Κοινότητας για το Καλαμάτα – Ριζόμυλος



Για τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος, τη βελτίωση – αναβάθμιση του υφιστάμενου δρόμου, θα συζητήσει και θα εκφράσει άποψη, με τηλεδιάσκεψη, το Συμβούλιο της Κοινότητας Καλαμάτας την Τρίτη 12 Μαΐου στις 11 το πρωί.
Να αναφέρουμε ότι στο Δημοτικό Συμβούλιο (με τηλεδιάσκεψη) την περασμένη Τετάρτη, ο δήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος ενημέρωσε ότι δόθηκε σιωπηρή παράταση για τη διαβούλευση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων του δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος και η συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο θα γίνει με φυσική παρουσία μελετητών κι εκπροσώπων του υπουργείου Υποδομών.
Ο δήμαρχος εκτίμησε ότι η παραλιακή χάραξη αποτελεί την ατμομηχανή για την ανάπτυξη της Δυτικής Παραλίας, και εναλλακτικά έκανε λόγο για συνδετικό δρόμο της Δυτικής Παραλίας με το έργο της βελτίωσης – αναβάθμισης του υφιστάμενου δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος. Για τη συζήτηση της ΜΠΕ, βεβαίωσε πως θα είναι εδώ και οι μελετητές, και η ανοιχτή συνεδρίαση θα γίνει σε χώρο κατάλληλο.
Να υπενθυμίσουμε, ακόμα, ότι επίσημη τοποθέτηση για το δρόμο Καλαμάτα – Ριζόμυλος έχει κάνει ο δημοτικός σύμβουλος Βασίλης Τζαμουράνης, επικεφαλής της παράταξης “Πρότυπος Δήμος”, προτείνοντας ουσιαστικές βελτιώσεις στο τμήμα της Καλαμάτας που αφορά τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος.
Στην τοποθέτησή του ο Β. Τζαμουράνης σημείωσε τη μεγάλη σημασία της παραλιακής χάραξης “ως εξόχως αναπτυξιακού έργου για την επιτάχυνση της τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής της Δυτικής Καλαμάτας, αλλά και της περιοχής της Μεσσήνης”. Και επεσήμανε πως “θα πρέπει ο Δήμος Καλαμάτας σε συνεργασία με τον Δήμο Μεσσήνης να ξεκινήσουν ανάλογη προετοιμασία και την αναζήτηση χρηματοδοτικών προγραμμάτων για την υλοποίησή του”, “αξιοποιώντας την υπάρχουσα εγκεκριμένη και αδειοδοτημένη μελέτη με τις απαραίτητες προσαρμογές της στις νέες ανάγκες (μικρότερη διατομή ηπιότερα χαρακτηριστικά στην υψομετρία κτλ)”.
Μεταξύ άλλων, σε παρατηρήσεις επί της ΜΠΕ της βελτίωσης – αναβάθμισης του υφιστάμενου δρόμου, πρότεινε “η χάραξη να μη διέρχεται μέσα από το σχέδιο Ασπροχώματος, αλλά να ακολουθήσει τη διαδρομή που αναφέρεται «ως μελλοντική χάραξη» στο Σχέδιο Γενικής Οριζοντιογραφίας της ΜΠΕ, ενώνοντας το νέο δρόμο με τη Νέα Είσοδο λίγο πριν τη σιδηροδρομική γέφυρα. Με τη λύση αυτή θα έχουμε και λιγότερα ατυχήματα στο συγκεκριμένο σημείο, αφού η παρεμβολή του κυκλικού κόμβου που θα κατασκευαστεί θα μειώσει σημαντικά τις ταχύτητες. Η διατομή του νέου δρόμου από κόμβο Αναγνωσταρά και προς Καλαμάτα να γίνει δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση”.





Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο