Συγκράτηση τζίρου για την «Πλαίσιο» | Επιχειρήσεις



Στη διάρκεια του lockdown περιορίστηκε η πτώση των πωλήσεων της «Πλαίσιο» στο 20%.

Διορατική φαίνεται πως υπήρξε η κίνηση του ομίλου «Πλαίσιο» να εγκαινιάσει τον Σεπτέμβριο του 2019 την ηλεκτρονική πλατφόρμα πωλήσεων, που αποτελεί επένδυση ύψους 1,8 εκατ. ευρώ.

Οπως ανέφερε χθες, κατά την ετήσια γενική συνέλευση, ο Κωνσταντίνος Γεράρδος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης εταιρείας, ο εν λόγω διαδικτυακός κόμβος διαθέτει προδιαγραφές προκειμένου να δέχεται έναν πολύ μεγάλο όγκο επισκεπτών ανά δευτερόλεπτο, ενώ είναι σε θέση να παρέχει προτάσεις προϊόντων βάσει του προφίλ των χρηστών της.

Ως εκ τούτου, όπως εξήγησε η διοίκηση της εισηγμένης, κατά τις 47 ημέρες που διήρκεσε το «κλείσιμο» της οικονομίας (lockdown), η «Πλαίσιο» επέτυχε να περιορίσει την πτώση των πωλήσεων σε ποσοστό της τάξεως του 20%.

Υπολογίζεται ότι ο διαδικτυακός τόπος της εταιρείας δέχτηκε περισσότερα από 7,7 εκατομμύρια επισκέπτες και εξυπηρέτησε 330.000 παραγγελίες –η πλειονότητα αυτών παραδόθηκε σε 2 έως 3 ημέρες– με 90 ιδιόκτητα φορτηγά. Επίσης, περίπου 220 εξειδικευμένοι συνεργάτες της εταιρείας εξυπηρέτησαν περίπου 1 εκατ. κλήσεις.

Η διοίκηση της εταιρείας περιέγραψε ως «ορόσημο πολλών ετών» την εισαγωγή στην αγορά των οικιακών συσκευών, η αξία της οποίας στη χώρα μας τοποθετείται σε περίπου 750 εκατ. ευρώ. Η κίνηση αυτή υπαγορεύθηκε, όπως ανέφερε ο κ. Γεράρδος, και από το γεγονός ότι η «Πλαίσιο» διαθέτει μεγάλο αριθμό πιστών πελατών, οι οποίοι θα αγόραζαν και λευκές συσκευές από την εταιρεία.

Ως προς τα μεγέθη, το 2019 οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 317 εκατ. ευρώ, ενώ καταγράφηκε μικρή μείωση κατά 10,3% της προσαρμοσμένης κερδοφορίας EBITDA, στα 8,5 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω του λειτουργικού κόστους για την είσοδο στη νέα προϊοντική κατηγορία και την έναρξη λειτουργίας/ανακαίνιση καταστημάτων. Υπήρξε επίσης μεγαλύτερη υποχώρηση των κερδών πριν και μετά τη φορολογία, στα 3 εκατ. και 1,9 εκατ. ευρώ, αντιστοίχως, λόγω αυξημένου χρηματοοικονομικού κόστους.

Τα αποθέματα διαμορφώθηκαν σε 53,4 εκατ., από 52,5 εκατ. το 2018, παρά την έναρξη λειτουργίας ενός superstore 2.000 τ.μ. στην οδό Πέτρου Ράλλη, στην Αθήνα, και την είσοδο στην αγορά οικιακών συσκευών.

Η εισηγμένη εμφανίζει ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες ύψους 17,3 εκατ. ευρώ, ταμειακά διαθέσιμα 39,2 εκατ. ευρώ και σύνολο ιδίων κεφαλαίων 93,4 εκατ. ευρώ. Για το 2019 η εταιρεία θα διανείμει μέρισμα 0,02 ευρώ ανά μετοχή.





Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο