Τον καφέ Costa Coffee φέρνει στην Ελλάδα η Coca-Cola 3Ε | Επιχειρήσεις



Μέσα στην επόμενη τριετία ο Costa Coffee εκτιμάται ότι θα διατίθεται σε 1.500 χώρους εστίασης.

Στην ελληνική αγορά λανσάρουν τον Costa Coffee η Coca-Cola Τρία Εψιλον και η Coca-Cola Hellas, τοποθετώντας ήδη από τον Ιούλιο το διεθνές brand καφέ στο λιανεμπόριο αλλά και στους χώρους μαζικής εστίασης. Ωστόσο, δεν προβλέπεται η δημιουργία αυτόνομου δικτύου καταστημάτων Costa Coffee στη χώρα μας.

Οπως ανακοίνωσαν οι διοικήσεις των Coca-Cola Τρία Εψιλον και Coca-Cola Hellas σε χθεσινή διαδικτυακή παρουσίαση για το επίσημο λανσάρισμα του brand, από τον τρέχοντα μήνα θα είναι διαθέσιμος στην ελληνική αγορά ο αλεσμένος εσπρέσο (με 5 διαφορετικά χαρμάνια), ενώ τον Σεπτέμβριο θα λανσαριστεί η κατηγορία εσπρέσο σε κάψουλες προσφέροντας στους πελάτες επτά επιλογές.

Ας σημειωθεί ότι η Coca-Cola επενδύει στην κατηγορία του εσπρέσο, η οποία, εν αντιθέσει με εκείνες του στιγμιαίου αλλά και του ελληνικού καφέ, αναπτύσσεται δυναμικά το τελευταίο διάστημα. Οπως διευκρίνισε ο επικεφαλής του τομέα (spirits, snacks & coffee unit manager) της Coca-Cola Τρία Εψιλον Βασίλης Βελισκιώτης, δεν είναι στα πλάνα της εταιρείας η ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων Costa Coffee στην Ελλάδα, με τον ίδιο να προσθέτει ότι μακροπρόθεσμα, έως το 2030, στόχος είναι να καταστεί το brand Costa Coffee ηγέτης στην αγορά καφέ.

Οσον αφορά την Ελλάδα, η εταιρεία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια επιδιώκει να πετύχει διψήφιο μερίδιο αγοράς, αποσπώντας μερίδιο τόσο από τους υπάρχοντες παίκτες όσο και από την ανάπτυξη που αναμένεται να καταγράψει η κατηγορία του εσπρέσο τα επόμενα έτη. Παράλληλα, σχεδιάζει να συνεργαστεί με τα σούπερ μάρκετ αλλά και με 1.500 σημεία μαζικής εστίασης πανελλαδικά την προσεχή τριετία.

Σημειώνεται ότι η αγορά του καφέ στην Ελλάδα είναι σε τιμές χονδρικής λίγο πιο κάτω από 1 δισ. ευρώ, εκ των οποίων το 60% αφορά την κατανάλωση σε χώρους μαζικής εστίασης και το 40% εντός του σπιτιού. Η εταιρεία Costa Coffee δημιουργήθηκε το 1971 στο Λονδίνο από τους Sergio και Βruno Costa, ενώ το 2019 εξαγοράσθηκε από την Coca-Cola. Σήμερα, το brand μετράει περισσότερα από 4.000 καταστήματα σε 32 χώρες στον κόσμο. 





Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο