ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΒΑΡΟΣΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ…
Διχάζει ο Κυκλικός κόμβος
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ!!
ΕΜΦΑΝΗ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ!!
Έντονες είναι οι αντιδράσεις των κατοίκων του «Βαροσίου» για την μονοδρόμηση που επιβλήθηκε στην Κεντρική Γέφυρα που ενώνει το Βαρόσι με την υπόλοιπη πόλη εξαναγκάζοντας τους κατοίκους και όχι μόνο, να κάνουν κύκλους προκειμένου να πάνε στις δουλειές τους και στα σπίτια τους.
Την περασμένη Κυριακή ο Δήμαρχος προκειμένου να ακούσει τους κατοίκους και τους προβληματισμούς τους, τους κάλεσε σε ανοιχτή συζήτηση στην πλατεία του συνοικισμού.
Με… γυμνό μάτι αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι δεν μπορεί να είναι διπλής κατεύθυνσης η κίνηση στην Γέφυρα.
Ο δήμαρχος ξεκινώντας την αναφορά του για το πρόβλημα που προέκυψε θεώρησε σκόπιμο να κάνει έναν απολογισμό για τα έργα που έγιναν στον συνοικισμό επισημαίνοντας την ενοικίαση χώρου για τον παιδικό σταθμό, τα γήπεδα στον «κουραδιάρη» και την προβλεπόμενη …αναβάθμιση του κτιρίου του παλαιού 1ου Δημοτικού Σχολείου σε Μουσείο για τον Όλυμπο,το οποίο μάλιστα θα αποτελέσει και την αφετηρία για την ανάπτυξη της περιοχής!!
Η αναφορά αυτή δεν βρήκε σύμφωνους τους κατοίκους που αντέδρασαν έντονα επισημαίνοντας ότι για τον συνοικισμό του βαροσίου δεν έγινε απολύτως τίποτα είναι εγκαταλελειμμένος και πλέον με την μονόδρόμηση που επιβλήθηκε και αποκομμένος από τον κυρίως ιστό της πόλης!
Με εμφανή τον εκνευρισμό και την αγανάκτησή τους αρκετοί από τους κατοίκους ζήτησαν από τον Δήμαρχο να επικεντρωθεί στο πρόβλημα που προέκυψε από την μονοδρόμηση και να μην επεκταθεί σε άλλα θέματα.
Ο δήμαρχος επιχειρώντας να ενημερώσει έκανε γνωστό ότι η πρόταση για την δημιουργία του κυκλικού κόμβου ήταν της Δημοτικής Αρχής και όχι μόνο για το συγκεκριμένο σημείο και μάλιστα όπως είπε χαρακτηριστικά, πίεσαν τον Περιφερειάρχη με τον οποίο υπογράμμισε ότι έχουν πολλή καλή συνεργασία, για την υλοποίηση του έργου επειδή είναι στην ευθύνη του Περιφερειάρχη καθ ότι ο δρόμος είναι Εθνικός.
Είναι αμφίβολο αν τα ρυμουλκά οχήματα θα έχουν την δυνατότητα να διέρχονται τον κυκλικό κόμβο.
Η Περιφέρεια δεσμεύθηκε να ικανοποιήσει το αίτημα της Δημοτικής Αρχής για την κατασκευή σε πρώτη φάση 2 κόμβων, αυτόν στην Κεντρική γέφυρα περί ού ο λόγος, και για τον κόμβο απέναντι από το S/M Λήντλ.
Την μελέτη για το έργο την εκπόνησε με ίδια χρηματοδότηση ό Δήμος Ελασσόνας και όπως είπε ο Δήμαρχος δόθηκε σε μια Πολιτικό μηχανικό η οποία είναι εξειδικευμένη και ασχολείται αποκλειστικά με την κατασκευή Κυκλικών Κόμβων.
Στο άκουσμα αυτής της ενημέρωσης οι κάτοικοι φανερά απορημένοι, αναρωτιούνταν, καθώς όπως επισήμαναν, δεν είναι ανάγκη κανείς να είναι πολιτικός μηχανικός για να αντιληφθεί ότι το έργο δεν… βγαίνει στα μέτρα, και αντί να λύσει προβλήματα θα δημιουργήσει περισσότερα, αρχής γενομένης από την μονοδρόμηση!
Ο Δήμαρχος στάθηκε ιδιαίτερα στην ασφάλεια των πολιτών και των διερχόμενων προκειμένου να δικαιολογήσει τις επιλογές του μελετητή, λέγοντας πως η μονοδρόμηση επιλέχτηκε για να μην γίνουν άλλα ατυχήματα και να μην υπάρξει άλλος θάνατος, για να δεχθεί ομόφωνα την ερώτηση από τους παρευρισκομένους…πείτε μας ένα ατύχημα που έγινε, έναν θάνατο που προκλήθηκε στο συγκεκριμένο σημείο, χωρίς φυσικά να λάβουν απάντηση.
Ε’ιναι προφανές ότι το έργο έπρεπε να γινόταν 3 μέτρα προς τα δεξιά όπως βλέπουμε την φωτό, προς το S/M.
Οι κάτοικοι λαμβάνοντας τον λόγο επισήμαναν στον Δήμαρχο την επικινδυνότητα που υπάρχει στις άλλες οδικές επιλογές του μελετητή, με πιό εύστοχο το εξής επιχείρημα σε ότι αφορά την επιλογή διέλευσης από την παλαιά γέφυρα…δήμαρχε, όπως γνωρίζουμε όλοι πρίν 50 περίπου χρόνια που έγινε η Κεντρική γέφυρα, έγινε διότι η χρήση του δρόμου από την παλαιά γέφυρα δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες που είχαν προκύψει και προκειμένου να αποφευχθεί η συμφόρηση και να εξυπηρετηθούν οι διερχόμενοι κατασκευάστηκε η Κεντρική γέφυρα, με την λογική σας σήμερα και την επιλογή σας ουσιαστικά μας …γυρίζετε 50 χρόνια πίσω, και ερωτάμε, γιατί;
Υπήρξε αίτημα από τους κατοίκους να συγκληθεί έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και να συζητηθεί το θέμα, κάτι που ο Δήμαρχος δεν απέκλεισε.
Ο δήμαρχος αφού αντιλήφθηκε ότι είναι μάταιο να συνεχίσει να υπερασπίζεται τις επιλογές του μελετητή τις οποίες και οι ίδιοι αποδέχτηκαν, επιχείρησε να μεταθέσει τις ευθύνες στην Περιφέρεια λέγοντας ότι δεν είναι υπεύθυνος ο Δήμος για το έργο, εκνευρίζοντας για μια ακόμα φορά τους παρευρισκόμενους που ρωτούσαν να μάθουν ποιος είναι τελικά ο νοικοκύρης σε αυτόν τον τόπο!
Με εμφανή την προσπάθεια ο Δήμαρχος σε πρώτη φάση να αποποιηθεί τις ευθύνες του και να τις μεταθέσει στον Περιφερειάρχη, αφού είδε ότι δεν βγάζει πουθενά αυτό, στην συνέχεια άλλαξε…τροπάριο λέγοντας ότι θα προσπαθήσει να πείσει τους μηχανικούς της Περιφέρειας να αλλάξουν τον σχεδιασμό και να γίνεται η διέλευση των οχημάτων από την Κεντρική Γέφυρα και προς τις δυό κατευθύνσεις, λέγοντας μάλιστα επικουρούμενος και από Αντιδήμαρχο, ότι θα το πετύχουν,παραγνωρίζοντας το οφθαλμοφανές ότι, και να υπάρξει η βούληση για διπλής κατεύθυνσης κυκλοφορία των οχημάτων αυτό πλέον δεν είναι εφικτό λόγω χώρου, και λάθους σχεδιασμού!
Ισχυρίστηκε ο Δήμαρχος ότι απέτρεψε την ρίψη τσιμέντου για την μονοδρόμηση της γέφυρας, η φωτό όμως τον διαψεύδει!!
Ολοκληρώνοντας ο Δήμαρχος είπε ότι το…παίρνει πάνω του το πρόβλημα και θα προσπαθήσει να λυθεί φτάνοντας μάλιστα στο σημείο, βλέποντας ότι δεν υπάρχει επί της ουσίας λύση, να προτείνει…αν θέλετε το χαλάμε το έργο, για μένα δεν είναι πρόβλημα, με μια μπουλντόζα το χαλάμε και το αφήνουμε όπως ήταν, 15 χιλιάδες ευρώ θα κοστίσει!!
Καθαρή ομολογία της προχειρότητας με την οποία γίνεται το έργο παρά την προσπάθεια του επικεφαλής της Α.Ε.ΝΟ.Λ να πείσει τους κατοίκους ότι αυτό το έργο είναι το μεγαλύτερο που ποτέ έγινε στην Ελασσόνα, για να εισπράξει τις αποδοκιμασίες όσων τον άκουσαν.
ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ
Βλέποντας κανείς την εξέλιξη του έργου χωρίς να είναι ο ίδιος ειδικός καταλαβαίνει ότι δεν…βγαίνει, σε καμία περίπτωση άμα συναντηθούνε δυο μεγάλα οχήματα, δυο νταλίκες, δυο ρυμουλκά μετά ρυμουλκούμενου στην Μ.Αλεξάνδρου , δεν θα μπορέσουν να πάνε στον προορισμό τους, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ακινητοποιηθούν!!
Προξενεί εντύπωση η επιλογή της μελέτης να μεγαλώσουν το πεζοδρόμιο επι της Μ.Αλεξάνδρου τα οποία οι καταστηματάρχες έσπευσαν κιόλας να τα καταλάβουν εξαναγκάζοντας τους πεζούς να κατέρχονται στο οδόστρωμα προκειμένου να πάνε στην δουλειά τους, αφού το πεζοδρόμιο είναι απροσπέλαστο, και τίθεται το ερώτημα…υπέβαλαν αίτημα για την κατάληψη του πεζοδρομίου και εγκρίθηκε από την Δημοτική Αρχή,με το παράδοξο ο εργολάβος βασιζόμενος προφανώς πάνω στην μελέτη να κόψει και μια σειρά από δένδρα, από την πλευρά της πλατείας!!!
Δεν είναι φοβερό; Να μεγαλώνουν τα πεζοδρόμια για να τοποθετούν καρέκλες και τραπέζια οι καταστηματάρχες και να κόβουν τα δένδρα; Κατά τα άλλα…Πράσινη ανάπτυξη!
Έκοψαν την δενδροστοιχία για να μεγαλώσουν το πεζοδρόμιο!!
Άλλο ερώτημα που προκύπτει…γιατί επι της Μ.Ιακώβου αντι να κατασκευάσουν το πεζοδρόμιο με κατεύθυνση προς τη βόρεια πλευρά το κατασκεύασαν προς την Νότια στενεύοντας το χώρο διέλευσης των οχημάτων και…βγάζοντάς τα προς την Δυτική πλευρά του έργου, αντί να τα …τραβήξουν προς την Ανατολική;
Επίσης,στον ισχυρισμό του μελετητή σύμφωνα με όσα είπε ο Δήμαρχος σε ότι αφορά την διέλευση από την γέφυρα, ότι τάχα μου έγινε μονής κατεύθυνσης για την ασφάλεια των διερχόμενων και των οχημάτων αφήνοντας υπονοούμενα για τα όρια αντοχής της γέφυρας,…μα καλά τόσα χρόνια διέρχονται από αυτή τη γέφυρα κάθε τύπου οχήματα από ελαφρά εως και πολύ βαρέα, τώρα άρχισαν να ενδιαφέρονται για τα όρια αντοχής;
Δυστυχώς, τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτό το έργο είναι πολύ περισσότερα και επίσης δυστυχώς ,δεν λύνει κανένα.
ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΣΕ Η ΜΕΛΕΤΗ;
Βασικό ερώτημα που προκύπτει είναι και το κόστος της μελέτης, από ποιόν η ποιους έγινε, ποιος η ποιοι την ενέκριναν και με βάση ποιά κριτήρια και δεδομένα,αφού και ο πλέον αδαής αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά σε αυτό το έργο, είναι από την αρχή λάθος και μάλλον εξυπηρετεί άλλους σκοπούς και όχι τους κατοίκους της περιοχής και όχι μόνο.
Θα ήταν επειγόντως χρήσιμο να δοθούν όλα τα στοιχεία σε ότι αφορά το έργο στην δημοσιότητα για να καταλάβουμε όλοι τι ακριβώς συμβαίνει.
Τέλος είναι απολύτως απογοητευτικό μια Δημοτική Αρχή και στην προκειμένη περίπτωση των κ. Γάτσα-Καρανίκα δια στόματος Δημάρχου ενώ το έργο θα παραδοθεί εως τα τέλη του μηνός απευθυνόμενος στους πολίτες λόγω του αδιεξόδο
ΕΜΦΑΝΗ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ!!
Έντονες είναι οι αντιδράσεις των κατοίκων του «Βαροσίου» για την μονοδρόμηση που επιβλήθηκε στην Κεντρική Γέφυρα που ενώνει το Βαρόσι με την υπόλοιπη πόλη εξαναγκάζοντας τους κατοίκους και όχι μόνο, να κάνουν κύκλους προκειμένου να πάνε στις δουλειές τους και στα σπίτια τους.
Την περασμένη Κυριακή ο Δήμαρχος προκειμένου να ακούσει τους κατοίκους και τους προβληματισμούς τους, τους κάλεσε σε ανοιχτή συζήτηση στην πλατεία του συνοικισμού.
Με… γυμνό μάτι αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι δεν μπορεί να είναι διπλής κατεύθυνσης η κίνηση στην Γέφυρα.
Ο δήμαρχος ξεκινώντας την αναφορά του για το πρόβλημα που προέκυψε θεώρησε σκόπιμο να κάνει έναν απολογισμό για τα έργα που έγιναν στον συνοικισμό επισημαίνοντας την ενοικίαση χώρου για τον παιδικό σταθμό, τα γήπεδα στον «κουραδιάρη» και την προβλεπόμενη …αναβάθμιση του κτιρίου του παλαιού 1ου Δημοτικού Σχολείου σε Μουσείο για τον Όλυμπο,το οποίο μάλιστα θα αποτελέσει και την αφετηρία για την ανάπτυξη της περιοχής!!
Η αναφορά αυτή δεν βρήκε σύμφωνους τους κατοίκους που αντέδρασαν έντονα επισημαίνοντας ότι για τον συνοικισμό του βαροσίου δεν έγινε απολύτως τίποτα είναι εγκαταλελειμμένος και πλέον με την μονόδρόμηση που επιβλήθηκε και αποκομμένος από τον κυρίως ιστό της πόλης!
Με εμφανή τον εκνευρισμό και την αγανάκτησή τους αρκετοί από τους κατοίκους ζήτησαν από τον Δήμαρχο να επικεντρωθεί στο πρόβλημα που προέκυψε από την μονοδρόμηση και να μην επεκταθεί σε άλλα θέματα.
Ο δήμαρχος επιχειρώντας να ενημερώσει έκανε γνωστό ότι η πρόταση για την δημιουργία του κυκλικού κόμβου ήταν της Δημοτικής Αρχής και όχι μόνο για το συγκεκριμένο σημείο και μάλιστα όπως είπε χαρακτηριστικά, πίεσαν τον Περιφερειάρχη με τον οποίο υπογράμμισε ότι έχουν πολλή καλή συνεργασία, για την υλοποίηση του έργου επειδή είναι στην ευθύνη του Περιφερειάρχη καθ ότι ο δρόμος είναι Εθνικός.
Είναι αμφίβολο αν τα ρυμουλκά οχήματα θα έχουν την δυνατότητα να διέρχονται τον κυκλικό κόμβο.
Η Περιφέρεια δεσμεύθηκε να ικανοποιήσει το αίτημα της Δημοτικής Αρχής για την κατασκευή σε πρώτη φάση 2 κόμβων, αυτόν στην Κεντρική γέφυρα περί ού ο λόγος, και για τον κόμβο απέναντι από το S/M Λήντλ.
Την μελέτη για το έργο την εκπόνησε με ίδια χρηματοδότηση ό Δήμος Ελασσόνας και όπως είπε ο Δήμαρχος δόθηκε σε μια Πολιτικό μηχανικό η οποία είναι εξειδικευμένη και ασχολείται αποκλειστικά με την κατασκευή Κυκλικών Κόμβων.
Στο άκουσμα αυτής της ενημέρωσης οι κάτοικοι φανερά απορημένοι, αναρωτιούνταν, καθώς όπως επισήμαναν, δεν είναι ανάγκη κανείς να είναι πολιτικός μηχανικός για να αντιληφθεί ότι το έργο δεν… βγαίνει στα μέτρα, και αντί να λύσει προβλήματα θα δημιουργήσει περισσότερα, αρχής γενομένης από την μονοδρόμηση!
Ο Δήμαρχος στάθηκε ιδιαίτερα στην ασφάλεια των πολιτών και των διερχόμενων προκειμένου να δικαιολογήσει τις επιλογές του μελετητή, λέγοντας πως η μονοδρόμηση επιλέχτηκε για να μην γίνουν άλλα ατυχήματα και να μην υπάρξει άλλος θάνατος, για να δεχθεί ομόφωνα την ερώτηση από τους παρευρισκομένους…πείτε μας ένα ατύχημα που έγινε, έναν θάνατο που προκλήθηκε στο συγκεκριμένο σημείο, χωρίς φυσικά να λάβουν απάντηση.
Ε’ιναι προφανές ότι το έργο έπρεπε να γινόταν 3 μέτρα προς τα δεξιά όπως βλέπουμε την φωτό, προς το S/M.
Οι κάτοικοι λαμβάνοντας τον λόγο επισήμαναν στον Δήμαρχο την επικινδυνότητα που υπάρχει στις άλλες οδικές επιλογές του μελετητή, με πιό εύστοχο το εξής επιχείρημα σε ότι αφορά την επιλογή διέλευσης από την παλαιά γέφυρα…δήμαρχε, όπως γνωρίζουμε όλοι πρίν 50 περίπου χρόνια που έγινε η Κεντρική γέφυρα, έγινε διότι η χρήση του δρόμου από την παλαιά γέφυρα δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες που είχαν προκύψει και προκειμένου να αποφευχθεί η συμφόρηση και να εξυπηρετηθούν οι διερχόμενοι κατασκευάστηκε η Κεντρική γέφυρα, με την λογική σας σήμερα και την επιλογή σας ουσιαστικά μας …γυρίζετε 50 χρόνια πίσω, και ερωτάμε, γιατί;
Υπήρξε αίτημα από τους κατοίκους να συγκληθεί έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και να συζητηθεί το θέμα, κάτι που ο Δήμαρχος δεν απέκλεισε.
Ο δήμαρχος αφού αντιλήφθηκε ότι είναι μάταιο να συνεχίσει να υπερασπίζεται τις επιλογές του μελετητή τις οποίες και οι ίδιοι αποδέχτηκαν, επιχείρησε να μεταθέσει τις ευθύνες στην Περιφέρεια λέγοντας ότι δεν είναι υπεύθυνος ο Δήμος για το έργο, εκνευρίζοντας για μια ακόμα φορά τους παρευρισκόμενους που ρωτούσαν να μάθουν ποιος είναι τελικά ο νοικοκύρης σε αυτόν τον τόπο!
Με εμφανή την προσπάθεια ο Δήμαρχος σε πρώτη φάση να αποποιηθεί τις ευθύνες του και να τις μεταθέσει στον Περιφερειάρχη, αφού είδε ότι δεν βγάζει πουθενά αυτό, στην συνέχεια άλλαξε…τροπάριο λέγοντας ότι θα προσπαθήσει να πείσει τους μηχανικούς της Περιφέρειας να αλλάξουν τον σχεδιασμό και να γίνεται η διέλευση των οχημάτων από την Κεντρική Γέφυρα και προς τις δυό κατευθύνσεις, λέγοντας μάλιστα επικουρούμενος και από Αντιδήμαρχο, ότι θα το πετύχουν,παραγνωρίζοντας το οφθαλμοφανές ότι, και να υπάρξει η βούληση για διπλής κατεύθυνσης κυκλοφορία των οχημάτων αυτό πλέον δεν είναι εφικτό λόγω χώρου, και λάθους σχεδιασμού!
Ισχυρίστηκε ο Δήμαρχος ότι απέτρεψε την ρίψη τσιμέντου για την μονοδρόμηση της γέφυρας, η φωτό όμως τον διαψεύδει!!
Ολοκληρώνοντας ο Δήμαρχος είπε ότι το…παίρνει πάνω του το πρόβλημα και θα προσπαθήσει να λυθεί φτάνοντας μάλιστα στο σημείο, βλέποντας ότι δεν υπάρχει επί της ουσίας λύση, να προτείνει…αν θέλετε το χαλάμε το έργο, για μένα δεν είναι πρόβλημα, με μια μπουλντόζα το χαλάμε και το αφήνουμε όπως ήταν, 15 χιλιάδες ευρώ θα κοστίσει!!
Καθαρή ομολογία της προχειρότητας με την οποία γίνεται το έργο παρά την προσπάθεια του επικεφαλής της Α.Ε.ΝΟ.Λ να πείσει τους κατοίκους ότι αυτό το έργο είναι το μεγαλύτερο που ποτέ έγινε στην Ελασσόνα, για να εισπράξει τις αποδοκιμασίες όσων τον άκουσαν.
ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ
Βλέποντας κανείς την εξέλιξη του έργου χωρίς να είναι ο ίδιος ειδικός καταλαβαίνει ότι δεν…βγαίνει, σε καμία περίπτωση άμα συναντηθούνε δυο μεγάλα οχήματα, δυο νταλίκες, δυο ρυμουλκά μετά ρυμουλκούμενου στην Μ.Αλεξάνδρου , δεν θα μπορέσουν να πάνε στον προορισμό τους, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ακινητοποιηθούν!!
Προξενεί εντύπωση η επιλογή της μελέτης να μεγαλώσουν το πεζοδρόμιο επι της Μ.Αλεξάνδρου τα οποία οι καταστηματάρχες έσπευσαν κιόλας να τα καταλάβουν εξαναγκάζοντας τους πεζούς να κατέρχονται στο οδόστρωμα προκειμένου να πάνε στην δουλειά τους, αφού το πεζοδρόμιο είναι απροσπέλαστο, και τίθεται το ερώτημα…υπέβαλαν αίτημα για την κατάληψη του πεζοδρομίου και εγκρίθηκε από την Δημοτική Αρχή,με το παράδοξο ο εργολάβος βασιζόμενος προφανώς πάνω στην μελέτη να κόψει και μια σειρά από δένδρα, από την πλευρά της πλατείας!!!
Δεν είναι φοβερό; Να μεγαλώνουν τα πεζοδρόμια για να τοποθετούν καρέκλες και τραπέζια οι καταστηματάρχες και να κόβουν τα δένδρα; Κατά τα άλλα…Πράσινη ανάπτυξη!
Έκοψαν την δενδροστοιχία για να μεγαλώσουν το πεζοδρόμιο!!
Άλλο ερώτημα που προκύπτει…γιατί επι της Μ.Ιακώβου αντι να κατασκευάσουν το πεζοδρόμιο με κατεύθυνση προς τη βόρεια πλευρά το κατασκεύασαν προς την Νότια στενεύοντας το χώρο διέλευσης των οχημάτων και…βγάζοντάς τα προς την Δυτική πλευρά του έργου, αντί να τα …τραβήξουν προς την Ανατολική;
Επίσης,στον ισχυρισμό του μελετητή σύμφωνα με όσα είπε ο Δήμαρχος σε ότι αφορά την διέλευση από την γέφυρα, ότι τάχα μου έγινε μονής κατεύθυνσης για την ασφάλεια των διερχόμενων και των οχημάτων αφήνοντας υπονοούμενα για τα όρια αντοχής της γέφυρας,…μα καλά τόσα χρόνια διέρχονται από αυτή τη γέφυρα κάθε τύπου οχήματα από ελαφρά εως και πολύ βαρέα, τώρα άρχισαν να ενδιαφέρονται για τα όρια αντοχής;
Δυστυχώς, τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτό το έργο είναι πολύ περισσότερα και επίσης δυστυχώς ,δεν λύνει κανένα.
ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΣΕ Η ΜΕΛΕΤΗ;
Βασικό ερώτημα που προκύπτει είναι και το κόστος της μελέτης, από ποιόν η ποιους έγινε, ποιος η ποιοι την ενέκριναν και με βάση ποιά κριτήρια και δεδομένα,αφού και ο πλέον αδαής αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά σε αυτό το έργο, είναι από την αρχή λάθος και μάλλον εξυπηρετεί άλλους σκοπούς και όχι τους κατοίκους της περιοχής και όχι μόνο.
Θα ήταν επειγόντως χρήσιμο να δοθούν όλα τα στοιχεία σε ότι αφορά το έργο στην δημοσιότητα για να καταλάβουμε όλοι τι ακριβώς συμβαίνει.
Τέλος είναι απολύτως απογοητευτικό μια Δημοτική Αρχή και στην προκειμένη περίπτωση των κ. Γάτσα-Καρανίκα δια στόματος Δημάρχου ενώ το έργο θα παραδοθεί εως τα τέλη του μηνός απευθυνόμενος στους πολίτες λόγω του αδιεξόδου στο οποίο περιήλθε, να δηλώνει…άμα θέλετε να το χαλάσουμε ,να το χαλάσουμε, υπόθεση μιας μπουλντόζας είναι,κόστους 15 χιλιάδων ευρώ και το αφήνουμε όπως ήταν!!
Αν αυτό δεν χαρακτηρίζει τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τις τύχες του τόπου, που θυμίζει τους γνωστούς παπατζήδες και τους ζαράκηδες, και, όπου κάτσει η μπίλια,τότεμάλλον κάτι δεν πάει καλά, το πρόβλημα πρέπει νάναι πολύ μεγαλύτερο απ ότι φαίνεται και να αγγίζει τα όρια της επικινδυνότητας.
υ στο οποίο περιήλθε, να δηλώνει…άμα θέλετε να το χαλάσουμε ,να το χαλάσουμε, υπόθεση μιας μπουλντόζας είναι,κόστους 15 χιλιάδων ευρώ και το αφήνουμε όπως ήταν!!
Αν αυτό δεν χαρακτηρίζει τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τις τύχες του τόπου, που θυμίζει τους γνωστούς παπατζήδες και τους ζαράκηδες, και, όπου κάτσει η μπίλια,τότεμάλλον κάτι δεν πάει καλά, το πρόβλημα πρέπει νάναι πολύ μεγαλύτερο απ ότι φαίνεται και να αγγίζει τα όρια της επικινδυνότητας.