LeasePlan: Οι Έλληνες μοιράζονται δεδομένα για τα ΙΧ τους μόνο αν έχουν …έκπτωση


Οι ανησυχίες για τα δεδομένα κατέχουν πρωταρχική θέση στο μυαλό πολλών Ελλήνων, με το 66% (53% συνολικά) να ανησυχεί για το ποιος είναι κάτοχος των δεδομένων που συλλέγονται από τα οχήματά τους, σύμφωνα με έρευνα της LeasePlan, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Ipsos.

Το 62% (52% συνολικά) ανησυχεί για τα προσωπικά δεδομένα που μπορούν ακόμη να βρίσκονται σε οχήματα κατά την επιστροφή ή την πώλησή τους, ενώ το 57% (49% συνολικά) ανησυχεί για τη διαβίβαση των δεδομένων του σε τρίτους.

Η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων ερωτηθέντων είναι διατεθειμένη να μοιραστεί (ανώνυμα) δεδομένα, εάν αυτά πρόκειται να βελτιώσουν την οδηγική εμπειρία. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο εάν τα δεδομένα που πρόκειται να μοιραστούν έχουν σαν στόχο: μείωση του κόστους καυσίμων και συντήρησης (στην περίπτωση αυτή, το 79% των Ελλήνων ερωτηθέντων και το 70% συνολικά είναι πρόθυμο να τα μοιραστεί), μείωση των εκπομπών του οχήματος (77% στην Ελλάδα και 68% συνολικά) μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και του χρόνου διαδρομής (76% στην Ελλάδα και 70% συνολικά),  ή βελτίωση της απόδοσης του οχήματος (71% στην Ελλάδα και 66% συνολικά).

Η ανωνυμία αποτελεί βασικό προαπαιτούμενο ώστε να μοιραστούν οι οδηγοί τα δεδομένα τους. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες θα ήταν πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα του οχήματος μόνο αν αυτό γινόταν ανώνυμα.

Το Mobility Monitor είναι μια διεθνής έρευνα που πραγματοποιείται σε πάνω από 4.000 άτομα από 16 διαφορετικές χώρες και αφορά τα σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί και η αυτοκινητοβιομηχανία. O Κωνσταντίνος Πετρούτσος, διευθύνων σύμβουλος της LeasePlan Hellas, επισημαίνει σχετικά ότι τα δεδομένα του οχήματος προσφέρουν μια εξαιρετική ευκαιρία ώστε να καταστεί η οδήγηση ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη. «Ωστόσο, η φετινή έρευνα Mobility Monitor αναφέρει ότι οι ανησυχίες σχετικά με το ποια δεδομένα συλλέγονται από τα οχήματα και σε ποιον ανήκουν είναι έντονες και για τους Έλληνες οδηγούς. Επομένως, η αυτοκινητοβιομηχανία και οι αρμόδιοι φορείς πρέπει αφενός να εντείνουν και να διευκολύνουν τους οδηγούς να κατανοήσουν ποια δεδομένα συλλέγονται και για ποιο σκοπό, αφετέρου να εξασφαλίσουν ότι όλοι θα μοιράζονται τα οφέλη από την επανάσταση των έξυπνων αυτοκινήτων…» προσθέτει μεταξύ άλλων.

naftemporiki.gr





Source link

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο